Originele Dymo vs. Dymo compatible

Originele Dymo vs. Dymo compatible

Generaties veranderen, de markt verandert en technologie gaat steeds sneller. Dit zie je niet alleen terug in technische ontwikkelingen, maar ook in het koopgedrag van de klant. Je wilt betalen voor het product en niet voor dure promotionele uitgave van een bedrijf. Kies je voor een bekend merk, dan betaal je voor een groot deel mee aan marketing. Dat is toch zonde? Daarom bieden wij Dymo compatibles aan. Je betaalt niet voor het merk, wel voor de label.

Hoe werkt een Dymo-label?

Om een Dymo-label te kunnen gebruiken, of het origineel is of compatible, heb je een Dymo-labelwritter nodig. Afhankelijk van het doel, plaats je jouw Dymo-rol in de Dymo labelwritter.Omdat elk etiket een ander formaat heeft, wordt er een signaal naar de printer afgegeven, waardoor de printer op het juiste moment stopt met printen. De streepjescode op de achterkant (zoals te zien op de afbeelding) geeft aan wanneer het volgende etiket begint.

Waar komt het prijsverschil dan vandaan?

Een blanco verzendetiket is een blanco verzendetiket. Niets meer en niets minder. Het prijsverschil zit 'm puur in de merknaam. Daar wil je toch niet voor betalen? Kijk bijvoorbeeld naar de Dymo compatible S0904980. Deze koop je bij Crazylabels vanaf €5,50-, terwijl deze origineel boven de €20,- kost. Niet helemaal eerlijk als je je bedenkt dat de werking hetzelfde is. Het is geen maatproduct waarvoor je teveel wilt en moet betalen.

Hoe zit het met de kwaliteit?

Wat is het doel van een adres-/verzendetiket? Het pakketje dient goed aan te komen bij de klant. Het enige wat je moet afvragen: welk formaat heb ik nodig? Gaat het om een envelop, een pakketje of om informatie? Zowel de originele als de compatible labels zijn van goede kwaliteit. Het zijn thermische etiketten die door middel van hitte verkleuren.

Crazylabels kiest voor een eerlijke markt

Wij geloven in een markt waarbij de consument een eerlijke prijs betaalt en een kwalitatief goed product krijgt. Met onze compatible labels geven wij onze klant een eerlijke prijs. Want zeg nou zelf, je wilt toch niet teveel betalen voor een bijproduct?